Wysyłka i Zwroty

Nasz sklep realizuje zamówienia wysyłkowo. Produkty dostarczane są do klientów za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej wybranej przez klienta. Istnieje również możliwość odbioru zamówionego towaru na miejscu w siedzibie Firmy. Jeśli chcieliby Państwo zdecydować się na inny sposób wysyłki prosimy o kontakt.

Termin dostawy

Zamówiony towar jest wysyłany natychmiast po uiszczeniu opłaty i zaksięgowaniu na koncie lub za pobraniem w ciągu kilku dni.


Zasady zwrotu towaru

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od dnia wydania towaru.

Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba, że klient skorzysta z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (zakup dokonany w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) lub z prawa rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego (zakup dokonany w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą).

Zasady zwrotu towaru zakupionego przez Internet:

1. Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego dostarczenia, bez podania przyczyny. Firma Wielobranżowa W-Man Wiesław Wajman nie odpowiada za opóźnienia wynikające z zaniedbań przewoźnika, zwracany towar zostanie przyjęty najdalej 14 dnia od daty dostarczenia towaru do klienta.
3. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, dodatkowych naklejek itp.).
4. Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony do klienta oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia.
5. W przypadku zwrotu towaru klient płaci za jego transport zarówno do klienta i z powrotem do Firmy Wielobranżowej W-Man Wiesław Wajman wg pełnych stawek transportowych faktycznie ponoszonych przez sklep. Przy kalkulacji doliczane będą ewentualne dodatkowe opłaty związane ze specjalną dostawą (dostawa w godzinach wieczornych lub w sobotę) oraz potrącana wartość faktycznie zapłaconej usługi transportowej przez klienta.

     
Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony:

1. Należy odesłać towar na koszt firmy.
2. W przesyłce winno znajdować się oświadczenie klienta, o tym, czy korzysta z prawa zwrotu towaru czy z prawa realizacji reklamacji:
-wymiana towaru na wolny od wad realizowana jest w ciągu 14 dni roboczych
-zwrot gotówki (na konto lub przekazem pocztowym) następuje dopiero po odesłaniu przez Klienta podpisanego dokumentu korekty sprzedaży.